Saya serta bagi pihak kakitangan Pusat Khidmat ADUN Seri Andalas serta keluarga mengucapkan Selamat Menyambut Deepavali kepada masyarakat yang beragama Hindu yang akan meraikan sambutan ini.

Seperti yang kita sedia maklum Deepavali adalah merupakan perayaan meraikan kemenangan kebaikan mengatasi kejahatan yang membawa sinar harapan untuk masa depan yang lebih baik. Marilah kita meraikan perayaan ini dengan penuh kesyukuran serta harapan untuk terus melakukan kebaikan serta menuju kecemerlangan.
Raikanlah bersama keluarga tersayang dan sahabat handai. Teruskan amalan kunjung-mengunjungi dan pandulah secara berhemah ketika membuat perjalanan.
Sambutan Deepavali Peringkat Negeri Selangor akan diadakan di Jalan Tengku Kelana, Klang pada 31 Oktober 2013 (Khamis) bermula jam 5 petang dan Majlis Rumah Terbuka Deepavali DUN Seri Andalas pula akan diadakan pada 9 November 2013 (Sabtu) bermula jam 7 malam di Jalan Nagasari, Desa Latania, Batu 3 1/2 Kampung Jawa. Datanglah beramai-ramai untuk meraikannya bersama-sama.

Sekali lagi saya dan para kakitangan Pusat Khidmat ADUN Seri Andalas serta keluarga mengucapkan Selamat Menyambut Deepavali.

YB Dr Xavier Jayakumar
ADUN Seri Andalas  

0 comments:

top