Kampung Jawa, Klang, 7 April 2012 - Seramai 166 pelajar dari DUN Seri Andalas yang mendapat keputusan cemerlang 7A dan keatas diraikan pada hari ini di Dewan Serbaguna Kampung Jawa, Batu Satu, Klang.

Pelajar-pelajar telah diberikan wang tunai RM100 dan sijil setiap seorang dan telah disampaikan oleh YB Dr Xavier Jayakumar, ADUN Seri Andalas.

Hadir pada majlis tersebut adalah YB Dr Siti Mariah Mahmud, Ahli Parlimen Kota Raja, Encik PS Rajoo, Ahli Majlis MPK, Encik Manaf, Ahli Majlis MBSA, Ketua-ketua kampung iaitu Haji Ismail, Encik Sadek dan Haji Miswan. turut hadir adalah ketua-ketua komuniti setempat.

Sekolah-sekolah dalam kawasan DUN Seri Andalas yang pelajarnya mendapat 7A keatas dan diraikan dalam majlis ini adalah seperti berikut:

SMK Agama Hishamuddin - 63
SMK Raja Mahadi - 37
SMK Shahbandaraya - 36
SMK Sri Andalas - 21
SMK Kampung Jawa - 3      

Pelajar-pelajar yang tidak bersekolah di dalam kawasan DUN Seri Andalas tetapi tinggal dalam kawasan ini yang mendapat keputusan cemerlang 7A dan keatas adalah 6 orang.

Para ibubapa yang hadir telah mengambil peluang untuk berbual-bual dengan YB Dr Xavier pada jamuan teh di penghujung majlis tersebut.

0 comments:

top