Penafian Terhadap Akuan Bersumpah Yang Palsu

KENYATAAN MEDIA

15 SEPTEMBER 2014

PENAFIAN TERHADAP AKUAN BERSUMPAH YANG PALSU


Saya dengan sekeras-kerasnya menafikan bahawa saya telah membuat satu Akuan Bersumpah yang mendakwa bahawa saya selaku   Ahli Dewan Negeri Selangor N.49 Seri Andalas telah keluar dari Parti Keadilan Rakyat. Tulisan dan tandatangan yang ada pada dokumen tersebut adalah palsu "completely fake".

Akuan Bersumpah palsu tersebut dikeluarkan dengan niat jahat menjejas nama baik saya serta bertujuan untuk mengeruhkan lagi isu perlantikan Menteri Besar yang kini cuba diselesaikan secara baik dan bijaksana.

Saya telah membuat laporan Polis pada hari ini dan berharap pihak berkuasa melakukan siasatan segera supaya pihak yang tidak bertanggungjawab ini dibawa kemuka pengadilan. Saya juga telah mengarahkan peguam saya  mengambil tindakan undang-undang yang sesuai.


YB DR. A. XAVIER JAYAKUMAR
AHLI DEWAN NEGERI SELANGOR  N.49 SERI ANDALAS

KETUA CABANG KOTA RAJA
PARTI KEADILAN RAKYAT

0 comments:

top